sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Ache

En kyllä muista, että olis aivan äskettäin ollut jalkapuoli näin hellänä. 
Minä siis kävin jo toisen kerran salilla (raksi seinään) viime perjantaina ja silloin olikin vuorossa jalkojen reeni. Mutta enhän minä nyt onneksi yksin joutunut olemaan siellä salilla. Enkä varmaan yksikseni menisikään koko sali-nimiseen paikkaan.
Mutta olen minä jo harkinnut, että pitäisikö mennä ihan kotipaikkakunnan sali etsimään. Jos saan jonkun kaveriksi. (kyllä minulla on ongelmia, en pysty mennä yksin salille. Anonyymit salipelkoiset ry.)

Perjantai-iltana vielä vähän illasta hapotti jalkaa. Eilen vähän jo pakotti ja tänään vähän jo melkeen sattui. Onneksi tämä on tervettä kipua, muuten ei naurattais. 
Vaan saattaahan se olla, että huomennakin harkassa vielä vähän tuntuu. 

Täytyy muuten nimikyltti ja kengät etsiä valmiiksi, niin ja se tärkein: eväät laittaa!

Hauskaa harkkaa!

1 kommentti:

  1. Täällä toinen jäsen, joka ilmoittautuu kuuluvansa Anonyymit salipelkoiset ry:n jengiin! Huh!

    Hullun hommaa tuo pelkoilu, vaan mulla ainakin käy mielessä, että ne paremmat ja kokeneemmat vaan kattoo kieroon. "Hitto kun tuo nyt tuli tohon vetämään tota omaa hidasta settiään, mun palautumisajat menee nyt päin v-tuja! Äläpä tuu tänne pilaamaan meidän teholiikkujien ja punttaajien tehotreeniä! NII!"

    Siis, ei mitään järkee, mutta silti :D

    VastaaPoista

Alla voit tsempata Säteileviä Mimmejä heidän taipaleellaan!